Onsdag

Vaknade runt 8 imorse, kunde somna om och bara njuta av att tiden gick jättesakta! =)

Möta Stephanie som vanligt vid FT, där vi åt frukost och sen slappa vi bara, väntade på filmer, men han som skulle ta med sig de hade glömt de =/

Vi gick därifrån runt 12, då blev det centrum, som vanligt och sen ÖoB för att kolla lite =) Men både jag och Stephanie blev så trött att vi bara ville hem! Så när jag kom hem la jag mig direkt i sängen och väntade på Totte.

Efter att ha vilat och ätit en lätt middag åkte vi till Huddinge Sjukhus för en förlossningföreläsning som faktiskt var jätte intressant! Men de sista 10 minuterna var helt onödig! En film om hur amning går till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0