Mys

Ikväll ska Totte och jag mysa, kanske fira lite att allt såg bra ut, vi ska iaf äta en lätt middag, vinbladsdolmar med tzatsiki till förätt och sen kycklingsallad till middag =) Det ska bli riktigt mysigt! Sen kanske det blir några Tre kronor-avsnitt ;)
Ja, vi ska helt enkelt ta det lugnt. Jag borde egentligen plocka lite runt om i lägenheten, Jennifer ska komma hit imorgon, vi ska ta en promenad, hitta ställen att fota på, Har ju planerat lite att hon ska fota mig sen när magen är lite större än nu, men jag vill att det ska bli lite varmare :P Så vi kan ju leta plats, har ett ställe som jag tycker är vackert!

Sen har jag börjat lyssna på en och samma låt, allt för att ha nån låt Skrutt kan ha som sin egen, och det blev Tottes och min låt, eller ja, jag ser den som våran eftersom det va första låten han skickade till mig på msn =)
Just idag mår jag bra - Kenta Gustavsson, alltså hammarbys låt =) Älskar den, man mår liksom bra av de! Funderar på att ha den på förlossningen, haha den skulle passa!

Nej men nu ska jag busa med Skrutt, hon sträcker ut sig så det gör ont! Man märker att hon får mindre plats för nu börja det strama ännu mer än tidigare! Åh gud vad jag längtar! GE MIG APRIL NU!


Kommentarer
Melissa

jasså d har jag inte hört ngt om under gravvtiden bara när man ammar men d gör jag ju inte än så nu skare vara lugnt att äta det :)

2009-03-07 @ 14:07:12
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0