Min dag...

Sov som en prinsessa inatt! Det blev nog sammanlagt en sömn på 10 timmar! hade 2 vaktider då jag behövde gå upp, men jag somna om ganska fort efter. Sen vakna jag imorse när Totte gick upp av att jag fick kramp i vaden.
Somnade om och vaknade 10 minuter innan mobilen skulle ringa, riktigt skönt!

Sen blev det en god frukost på Future Teens =) Har fått lite nojjor nu, helt sjukt att de kommit nu.. Så igår blev jag sugen på stekt bacon vid 22-tiden, sen går jag och är sugen på smörgåsgurka typ hela dagarna, skulle kunna ta en liten tallrik med det och creme fraice och äta, så salt behöver jag haha! Och jag har typ aldrig tyckt om smörgåsgurka! Sen har jag börjat gilla senap och kaviar i små mängder! Bara under en sån kort tid!

Skrutt lever rövare i min mage, tänkte visa Stephanie idag hur magen rörde sig, men så sluta hon helt plötsligt och fortsatte sen när Stephanie hade gått, haha! Så idag är det bara 8 dagar och 16 timmar kvar tills vi får se Skrutt igen =) Funderar på att fråga om vi kan köpa 3 bilder =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0