Helt slut...

Jag är helt slut efter en heldag på föräldragruppen.

Blir helt galen på fk! Jag har sökt havandeskapspenning från 20 februari, i v innan så ringer min jävla (ursäkta) handläggare och säger att det saknas ett papper och hon har haft typ 2 v på sig att säga det!
Fixar pappret och skickar in, sen har jag inte hört nåt från de på 3 v, så ringde hon imorse, självklart från hemligt nummer, och jag hör aldrig vad hon säger för hon kan inte prata svenska ordentligt! Då säger hon att de pappret som saknades inte har kommit in, så de har slarvat bort det! Så om inte det kommer in inom snarast blir min ansökan avslagen pga de gjort fel! Suck!

Som tur har jag världens snällaste mamma som fixar papper och lämna till mitt jobb och sen skickar de vidare till fk =)

Men jag kom iaf till FT vid 09:40, mötte Stephanie där, vi åt frukost, jättegott! Har fått nån nojja på smörgåsgurka, och jag som aldrig tyckt om det tidigare. Men det kom en ny tjej idag. Ganska trevlig, men jätteung, 16 år! Vi skulle pyssla, men visste inte vad vi skulle göra så vi bestämde oss för att se Mamma Mia, men så funkade inte den skivan, suck! Ska höra med pappa om han kan kopiera den han har hemma så kanske jag kan ta med den =)
Men så fyllde en av de som jobbar där år så det blev fika, sen vid 13 så drog jag och Stephanie till mig för att hämta ett presentkort på Babyland som jag fick av min snälla pappa igår =) och sen blev det såklart en tripp dit.
Köpte ett parasoll till vagnen i olivgrön. Jättefin!
Sen kom Totte och hämtade mig och vi åkte hem och tittade på ett avsnitt av Tre Kronor, sen däcka jag och sov 1timme.

Det blev tonfisksallad till middag och ikväll blir det bullar och tillbehör till Andra avenyn.

Hörs imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0