Föräldragruppen

Vaknade 8 imorse, skulle getnligen gått upp 9. Men men =)
Gick iväg till föräldragruppen och mötte Stephanie där, vi år frukost med resten, jättegott! Sen gick vi och pyssla lite, gjorde en sån där grej till vagnen med färgglada gossedjur =) och limmade fast vingarna på min ängel som jag gjorde förra veckan. Sen började jag med ett par tofflor, haha det gick pissdåligt!
Hittade lite kläder som jag tog hem till Skruttan, jättefina!

Sen när vi satt där och pyssla kom Maria och ville att vi skulle se träningslokalen de har varje måndag och den hade pool! Så dit ska vi nästa vecka(om jag hinner) och bada! Wiiie!

Sen kom Berit och pappa hem till mig, och Berit hade självklart med sig kläder till Skrutt, hon verkar aldrig få nog!
Skrutt kommer ha det lyx tror jag, haha

Nej nu ska jag pussa lite på min man


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0