Fan-dag!

Är så trött! Inte sovtrött utan bara trött på allt. Mobile strular, skorna är trasiga, känner mig bara troll nu.

Va på föäldraföreläsning idag, 3 timmar åt skogen, barnmorskan va inte förberedd, kunde inte dvd:n och allmänt tråkig! Jag höll på somna, sen blev jag bara mer o mer irreterad av att de släppt in för tidigt, så det va 3 par (bla Totte o jag) som missa 5 minuter, sen så va alla fotpallar tagna, så vi va 3 kvinnor som inte gick för de andras män hade tagit, så jag fick ju jätteont i ryggen. Jag vet att det är typ småsaker, men det blir så stort för mig! =/

Åkte hem, för jag orkade inte gå till Föräldragruppen idag, känner inte för något just nu. Och när jag skulle äta lunch gick osthyveln sönder! Då ga jag upp allt och gick och la mig i soffan..

Totte jobbar kväll, kommer typ dö av trisstes, eller av saknad av honom, eftersom jag ändå inte vill göra nåt speciellt idag

Nej men nu ska jag glo tv och tycka synd om mig själv


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0