Bajsnatt!

Är helt slut efter inatt! Vaknade runt 2 och kunde inte somna om, allt va typ fel! Kuddarna låg fel, det va varmt och jag mådde illa! Trodde jag skulle spy minst 10 gånger, men jag slapp det som tur va! Gick upp och satte mig en stund, för jag trodde jag skulle bli trött av det och att illamåendet och magonda skulle försvinna, men nej.. Gick o la mig igen och försökte komma så nära Totte som möjligt och där låg jag o blunda till typ 4. Blev hungrig o gick upp och fick i mig 2 skinkbitar o 1 glas mjölk, haha!

Har fortfarande inte lyckats somna om, och jag ska upp om 40 minuter ungefär.. önska mig lycka till!


Kommentarer
Gabriella

fy fan det verkar inte vara lätt att vara gravid :P det ser man inte fram emot ^^

2009-03-31 @ 12:11:32
URL: http://ellagi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0