Bad med föräldragruppen

Fick sova ordentligt inatt :) jätteskönt! Men vakna såklart kl 8... haha men det är skönt att få lite rutiner på sina dagar, så slipper jag sova bort de!

Men idag bar det av till Farsta badet, eller rättare sagt Tre Kronor, för de som inte vet så spelades Tre Kronor in i Farsta bla, så det är lite coolt! Det va jätteskönt att bada verkligen, man kände sig 17 kg lättare, inte för att jag gått upp så mycket men men :P

Har blivit totalförälskad i en av tjejernas son, Alexian, helt underbar liten människa! Han låter typ jämt! Gurglar och har sig, man kan inte låta bli att bli kär!

Efter det blev det Burger King, jättegott, va jättesugen på det, eftersom vi hade disskuterat det när vi gick förbi, och sen åkte vi till Handen Centrum där jag och Stephanie kollade lite på Lindex, sen va jag tvungen att handla lite vin tills imorgon, Nicke och Denice ska komma förbi o käka middag, ska bli trevligt =)


Imorgon får vi också se Skrutt, ska bli så himla kul! Längtar, har bara velat ha fredag hela veckan, så vi får det gjort. Är lite smånervös, men det kommer gå bra, det vet jag! Och snart är det april, helt sjukt va tiden går fort.. och jag längtar!


Kommentarer
Ellinor

Hej tjejen!Du kan maila ditt kontonummer till mej så sätter jag in pengar.Hoppas allt går bra ultraljudet idag.Kram Ellinor

2009-03-20 @ 11:29:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0