ALB

Helt slut idag och ändå sov jag ganska bra inatt utan mardrömmar. Men efter lunch va jag så slut i kroppen att jag somna på soffan och vaknade igen vid 15, hittade ett sms på mobilen från mamma som sa att pappa skulle till Astrid Lindgrens barnsjukhus på föräldrafika på Q84 så jag ringde och sa att jag hänger på. Så han hämtade mig vid 17 och så åkte vi dit.

Träffade alla mina favoriter där förrutom 2 st. =( Men de tyckte det va jätteroligt att jag skulle få barn och de blev jätteförvånade att det bara va 3 år sen jag låg inne.

Fick många kommentarer om magen, ja den är liten =) men det gör inget, bara Skrutt mår bra, vilket hon gör så får magen vara så stor som den vill. Jag är glad över att hon är liten, jag måste ju klara av att pressa ut henne. Haha!

Men har haft förvärkar på dagen idag, tror jag. Jag vet ju liksom inte hur de ska kännas exakt, många säger att magen ska bli spänd och man får ont i ryggslutet och får mensliknande värk, men jag får bara de 2 sistnämnda, alltså ingen spänd mage =/ men ändå har jag hört att det är förvärkar, aja får prata med barnmorskan på fredag.

Har en jättekonstig känsla i magen just nu, eller typ från halsen till magen, känns som jag har blött bröd hela vägen ner, och mår så där lite illa =/
Men Totte kommer om ca 20 minuter, trodde han slutade 22, men han slutar visst 21.
Imorgon ska vi till Ikea, får se vad vi hittar där ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0