090615

Haft en jättemysig dag! Eftersom jag är sjuk så har jag inte orkat göra nåt! + Att jag smittat Elsa tror jag, för hon har vart jättegnällig idag och sovit lika mycket som jag. Hon hostar lite. Tycker så synd om henne... =(

Men men, snart ska vi storhandla.. usch.. Tycker verkligen inte om själva storhandlandet, kostar bara massa! Men sen när kylen är full är det skönt! Måste posta inbjudningarna också. Jag skulle vilja bjuda alla man kände, men det blir ju så satans dyrt. Så det har vart jättejobbigt att välja bort folk.  Men sen känns det bara konstigt att bjuda såna man inte träffas på jättelänge också. Får hoppas att de inte blir allt för sura..haha!

Men en sak som jag verkligen inte fattar, bara för att man fått barn, betyder det att man inte kan gå ut o ha kul? Jag är fortfarande samma person. Bara för att jag fått barn, betyder det verkligen inte att jag inte kan ha kul, eller bli full. Jag kommer fortfarande dricka ett glad vin till maten, eller dricka drinkar. Jag vill inte bli bortglömd för att jag fått barn!



Bjuder på lite bilder på min bebis =)




Kommentarer
Boel

Hoppas på bättring för Er båda. Vi hörs imorgon så kan jag och Stoffe komma upp en stund.

Hoppas att natten blir bra för Er båda



Kramis

2009-06-15 @ 18:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0