10 mars 2006


I det här rummet förändrades mitt liv, för lite mer än 3år sen.
Just i det här rummet fick jag reda på att jag hade cancer.. och att jag skulle upp till Astrid Lindgrens barnsjukhus. Det enda som gick igenom mitt huvud va; det här måste fan va ett skämt!
Men jag bestämde mig, jag ska klara det!

Och det gjorde jag! Jag fixade 6 behandlingar, tappade håret och mådde piss! Men jag klarade det och nu sitter jag här, har 2 år kvar tills jag blir friskförklarad! Och jag är lycklig! Har världens underbaraste dotter, världens underbaraste sambo, som jag någongång ska gifta mig med(kanske nästa sommar ;) ) Vem vet? =P Sen har jag vänner som bryr sig! Vad mer kan man begära?



Kommentarer
Mamma

Smärtan är svår att hantera när man se detta rum, bra om du har klarat det, men jag vet inte om jag någonsin gör det, känslorna sköljer över en och det är jättejobbigt. Du är starkt du som orkar detta, min dotter.



kramis

2009-06-12 @ 02:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0