090630

Fy fan va varmt det är! Tycker så synd om Elsa...Hon sover typ hela tiden, och äter! Hon äter massor nu! Antagligen för värmen...

Idag är det tänkt att vi ska till Ikea.. ska handla lite grejjer jag vill ha =) Sen kanske vi kan sitta ute på gården eller nåt, vill inte sitta inne idag iaf!

Snart har Totte semester, längtar verkligen! Vi har massa planerat, eller nja, bara på helgerna =)
Nästa helg ska vi på lördag till Jennifer o Kicki på grillfest, på söndag ska jag och Elsa på kalas hos Josefin som fyller 1 år och helgen efter ska vi lördagen till Tottes kompis som ska utomlands ett år och plugga, så det kommer bli en "hejdå", samt en "födelsedagsfest" i en.

Nu ska jag titta vad min Skrutt gör med pappa, hon pratar massa!

tänkte höra, hur gör ni med småbarn, när n ska ut, hur klär ni på de?
Idag, eftersom det är så varmt ska Elsa få ett par bommulspiratbyxor och en klänning, är det för mycket? Självklart ska hon ha hatt också =)

Tänkte sen höra hur ni började med smakisar sen, ska börja om 2månader typ till Elsa =) Ska bli så kul, men skriva gärna hur ni började o hur mycket ni gav!


Kommentarer
Nadja

när vi är ute på stranden så har hon bara blöja. annars när vi typ ska nånstans med bilen t.ex så har hon skjorts o linne eller klänning utan ärmar =)

2009-06-30 @ 19:28:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0