090624

Bio bokad, bara bordet på restaurangen kvar! Det ska bli så mysigt, jag längtar verkligen! Jag ska göra mig fin, stå i duschen i flera timmar, sen ska jag lukta gott! Allt för en perfekt kväll på lördag.
Min mamma och pappa kommer hit och sitter barnvakt för första gången! För första gången ska jag släppa mitt barn till några andra än mig och Totte, jag tycker jag är duktig nu!
De som har barn fattar nog vad jag menar ;)
Jag vet att de kommer klara det galant, men det är ju min bebis, min lilla bebis! Kommer ha mobilen på, hela tiden.. suck på mig! Men det är inte så att jag inte litar på mina föräldrar, för det gör jag, men det är första gången vi ska lämna ifrån oss henne så länge!

Idag har vi tagit det lugnt, gick en snabbis till Berit och fikade, Elsa va jättegrinig! Men med lite mat och ren blöja kan man nästan få vilken unge som helst glad!
Vi kom hem, lagade tacopaj och sen kom mamma, Stoffe och Elin. Mamma och pappa hade vart på semester, på 4 dagars kryssning och hade handlat 2 flaskor vin till mig, 1 flaska Finlandia till Totte och en jättefin kofta till Elsa! Jag fick också ett smycke, en bärnsten(?!)

Sen fick jag lite egentid, spelade the sims 3!

Får se vad som händer imorgon, börjar få migrän.. så antagligen blir det att ligga hemma om den inte försvinner! Suck!
Sen får vi se hur Elsa mår, hon har hostat lite idag och snörvlat, så om hon är sjuk vill jag inte ta med henne på äventyr och göra henne mer sjukare.. =(


Kommentarer
Lucia

Hej gumman!

Oj vad läskigt att lämna ifrån dig lillan, du litar säkert på dina föräldrar men men det måste endå vara jätte tufft att lämna ifrån sig sin skatt =)



Annars, vad har ni för er?



Kram// Lucia & Annabelle

2009-06-25 @ 00:06:57
URL: http://prinsessbell.blogg.se/
Nadja

De kommer gå så bra, de är lite jobbigt att vara utan sin bebis men de är så kul när man kommer hem och får mysa igen! =)

2009-06-25 @ 11:21:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0