090617

Idag har vi haft en mysdag(som alla andra dagar) Låg i sängen till typ 11 =) Elsa sov till 12, ja hon vaknade 7 imorse först, Precis när Totte låst dörren! Sen somnade hon om och sov till 12 typ.. ganska skönt! Så jag hann fixa, men inte duscha.. usch på mig! Måste verkligen duscha ikväll =P

Men men, mötte Marie och Nellie i centrum, vi gick till Guld & ur för att fixa namngivelsepresent till Elsa, ska hämta smycket imorgon! Kommer säkert bli jättebra!
Sen gick vi och kollade lite i centrum, hittade jättemycket kläder till Elsa som jag ville köpa! Men men, det blev bara(bara och bara?!) 1 rosa tröja med tryck och en tröja med rosor på och tajts till, sååååå gulligt! Längtar tills hon kan ha 62 ;)
Sen hittade jag en jättefin jacka på Lindex till Elsa (så den som vill köpa den till mig, så är den undanlagd i mitt namn och bara tills imorgon =(.. men jag kommer nog inte hämta den, eftersom jag köpte så jättemycket annat..)

Sen gick jag hem till Totte som precis kommit hem. Hans dator blev hämtad, eller ja hans o hans... den är inte hans längre, fast han betalt typ 3000 kr för den på 3 år! och de ville att man skulle köpa ut den för typ nästan 3000 kr till! Så vi sa nej!

Och jag har vart jätteduktig idag, stått och rullat 107 köttbullar tills på fredag! Gud va kul det ska bli då!

Imorgon ska jag hem till pappa som fyller år, farmor kommer dit.




Kommentarer
Helena

Hej Marie!

Läste lite i din blogg här, den är jätte fin! Va mysigt det låter att vara mamma ledig!

Varför jag skriver är att jag såg du haft cancer. Jag med, är 24 och bor i haninge. Mitt satt oxå i benet. Om du vill så kan du skriva till migg, fast du kanske inte vill prata om det men jag finns är och kommer nog förstå dig om du vill...

Ha det gott!

Kram

2009-06-17 @ 20:09:58
Cassandra, mamma till Josefin

Va fina saker du köpt :D

2009-06-18 @ 17:38:40
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Lucia

Hej gumman...Skönt att höra att allt går bra för dig och lilla Elsa =)



Hoppas ni hade kul på namngivelsen, Elsa såg säkert bedårande ut =)



Själv har vi fullt upp med planerandet av Annabelles dop som kommer att vara i juli =)



Kram

2009-06-20 @ 00:09:01
URL: http://prinsessbell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0