090616

Lägenheten luktar citron och är nästan helt utvädrad. Jag mår toppen!  Jag har en underbar unge som sover som en stock medans jag dammsög och våttorkade.. Jag älskar henne för det!

Jag älskar henne för hon är så underbar och hon är min! Hur skulle jag klara mig utan henne nu?
Idag lyckades hon charma både vår barnmorska Eva och läkarn. Hon hade gått upp från 4020 till 4190, min stora tjej =D

Nästa vecka ska vi kolla på 2 olika lägenheter, 2 st 3:or. för jag vill verkligen flytta! Jag vill ha nytt, börja om på nytt!
Så vi ska kolla på en 3a i Skogås och en 3a i Farsta. Vi hade inte världens bästa platser i kön, men man ska inte ropa Fan innan mållinjen, eller något sånt =)
Jag är possitiv idag! Det är sol och jag har städat! Nu längtar jag bara tills min man kommer hem så jag kan pussa på honom och ta en dusch ikväll, för jag stinker svett!

Bara 3 dagar kvar till Midsommar =) innan dess ska jag hunnit göra köttbullar = )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0