090610

Idag har vi lekt med Cassandra och Josefin. Jättekul! Vi åkte till Farsta Centrum och kollade runt, hittade faktiskt kläder till mig, hade velat köpa mer, men det får bli en annan dag...
Mend et blev också kläder till Elsa, ett par jeans + lite mer =)
sen köpte jag en bok, som jag tänkte börja läsa ikväll innan Totte kommer.

Vi åkte vidare till Babyland, där jag köpte ny napp och en dinglish, eller hur det stavas, att hänga på vagnen. Blev en giraff!
Sen vidare hem till C o J... Där vi åt en jättegod middag! Haha låter som värsta dejten ;)
Men vi hade skoj, Josefin va jättegullig mot Elsa, ville ge henne, hennes napp! haha! Men innan försökte hon ta Elsas =)
Sen pussade hon lite på Elsa...

Nu är vi hemma, vi har faktiskt badat idag! Mitt första bad på 2 månader nästan! Jättemysigt, tyckte Skrutt, hon skratta och lät massa!

Nu ska jag plocka lite innan hon kanske vaknar.


Tudeloo


Kommentarer
Kicki

Tjao!

Vi köpte lego, en bil som han får bygga ihop. Och sen hörrö, behöver du inte köpa några presenter till oss. Det är inte därför vi bjuder er, sörrö ;P. Ni är så välkomna ändå. Vill bara meddela oxå att om det blir regn o rusk den 4 juli så blir vi inne, vi får trängas. Men det blir ingen grillning, får hitta på nåt annat. Vi får se, info kommer senare! Kram o sköt om dej

2009-06-11 @ 16:10:13
URL: http://kilden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0