090603

Idag blev det en heldag i Haninge Centrum. Först skulle jag hålla Jessica(Marie) o Nellie sällskap medans de passade Hugo, så vi satte oss vid Donken och satt där i 3 timmar, spelade lite kort o satt o snackade, jättekul! Ungarna va jättesnälla och sov i omgångar.
Sen var det dags att träffa mammorna från BVC, vi är allt som allt 8 mammor, och vi va 2 st som kunde idag, så vi satte oss vi Mono och prata över lite kaffe. Våra bebisar sov under nästan hela tiden! Sen skiljdes vi åt och jag gick till Sabis, precis närj ag va klar där ringde en av mammorna som inte kunde komma och sa att hon va på väg, så vi träffades och gick till Name it och kollade. Jag köpte inget eftersom vi fick så mycket kläder i fredags så Elsa behöver inte så mycket mer! Kanske byxor i strl 62? För 56 byxorna bara åker upp!
Vi satte oss vid cafét vid Kicks och där drack jag min tredje latte! Suck! Får hoppas att blir mer promenader och mindre kaffe för mig =) Men vi hade störttrevligt! Våra bebisar är födda samma dag så det är lite roligt! Man kan följa varandra lite mer =)

Kom hem nyss och Skrutt bajsade! Haha, tycker fortfarande jag är löjlig som blir glad för en sån sak! Men men! Sen inatt sov hon 6 timmar, utan att vakna, Plus i kanten där!

Kan säga att jag är verkligen lycklig nu! Har allt jag behöver faktiskt. En familj!



Kommentarer
Nadja

Låter som en väldigt bra dag :D

2009-06-03 @ 17:13:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Madde

Nej det känns inte jobbigt. :) Han har ju sagt varför och jag tycker att vill han kolla så får han det. :P

2009-06-03 @ 18:00:48
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Boel

Ja du har 2 familjer, en som du tillhör själv och en egen lite familj. Förstår att lyckan är gjord.

2009-06-03 @ 20:24:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0