090601

Det är redan Juni! Vart toh Maj månad iväg egentligen?! Hann nästan inte ens blinka känns det som!

Idag har vi bara haft en mysdag Skrutt o jag =) Hon är helt underbar, och nu speciellt när hon har börjat le mer! Sen "pratar" hon massa! Men en sak jag inte fattar! De säger att bebisar har sin vakenperiod på kvällarna! men inte Elsa! Hon har sin på natten/morgonen! Då är hon jättepigg och ska boxas och låter massa! Hon testar sin röst och skriker till jättehögt o gält! Men det är så gulligt! Det är värt att sitta uppe den extra halvtimmen efter matpasset bara för att få se henne så pigg!

Hennes mage är mycket bättre nu o vi får som vanligast en bajsblöja om dagen! Och det är jätteskönt! Då slipper jag oroa mig för att hon har ont. Antagligen är det dropparna som hjälpt eller så är det den nya ersättningen =)

Hann faktiskt med ganska mycket imorse, medans hon sov, dammtorka, duscha, äta frukost, tömma min "brudkista" och lägga ner alla leksaker som är hennes som hon inte kan använda än ;P samt spilla lite ersättning i sängen och byta underlakan där! Sen när jag precis satt mig för att äta lunch vaknade hon! Haha, vilken tajming!

Sen gick vi en snabbis till Ica(hatar den affären) för att hämta ett paket från min mormor 2, jättefin stickad kofta med tillhörande vantar och mössa som hon kan använda i höst.
Sen kom Berit hit på en fika och vi tog lite kort till inbjudningskortet. Får se hur det blir sen. Berit ska fixa de =)

Ikväll blir det som sagt ta det lugnt, mysa med Totte typ!

Och sen imorgon blir det klippning! Ingen som har föslag på hur jag ska klippa mig?



ÄLSKAR HENNE SÅ OTROLIGT MYCKET!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0