090602

Äntligen har jag fått klippa mig! Blev ganska bra, är inte van med längden dock =/
Träffade Jessica(Marie), Nellie, Cassandra o Josefine i centrum och gick runt lite med de, slutade med ett besök på donken. Suck på mig! Sen blev det halvbråttom hem, för det skulle koma en försäkringskille o prata. Vi tecknade deras barnförsäkring och så tecknade Totte en vuxenförsäkring där, Jag ska vänta tills jag fyllt 25, eftersom jag fortfarande har min barnförsäkring och det tyckte han va bättre,

Sen har Totte o Matte tömt balkongen, så imorgon, om vädret blir halvbra, ska jag städa där! Om Elsa tillåter mig det =P
Hoppas bara jag kan tillbringa lite ti där nu, har längtat så mycket!

Nej men nu ska jag mysa med min familj

Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0