090603

Kvällen har spenderats med Berit, vi har pratat och ätit gott =)

Imorgon ska vi bara ta det lugnt, sen ska vi till Jennifer som fyllde 18 i mars och fira henne och hennes mamma som fyllde igår! Så vi ska dit och grilla och ha det skoj. Sen på söndag ska vi på 1års kalas hos söta Josefin!

Ja imorse när vi vakna så öste det ner och sen började det åska, jättemysigt faktisikt, så jag, Totte och Elsa satt på balkongen och mös =) Sen tog vi en tur til Maxi och handlade lite och fyllde på kolsyrepatronen, så nu kan jag göra bubbelvatten igen! Hatar att dricka vanligt egentligen!

Ja, sen fick jag reda på att min favorittjockis kommer sättas igång på söndag! Jag kommer vara helt nervig hela dagen! Vänta på mitt mms! Jag längtar nog nästan lika mycket som henne efter Liam! Elsas lilla prins! Gaah! blev helt till mig, känns som jag ska föda igen! haha! Hon kommer klara det galant! det vet jag, utan bedövning =)

Har pratat med mamma idag, hon har börjat tömma morfars rum på hemmet, bara möbler kvar, saknar honom så otroligt!


Kommentarer
Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här: http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

2009-07-03 @ 20:25:52
URL: http://nikital.blogg.se/
Sara

Sv: Åh en liten färsking med andra ord :) Min lille skrutt är hela 15 månader.. Så han är nog inte så liten längre, hehe.

2009-07-03 @ 20:41:12
URL: http://dolphin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0