Yeah!

Ja brunchen fick vänta, vi gick ner till tvättstugan o hängde upp det sista i torkskåpen, sen åkte vi till vendölsö och skulle kolla på en bilbarnstols om jag hittade på blocket igår för 200 kr, så vi kom dit, hon hade en jättesöt dotter på 10 månader som krälade runt på golvet(snart är det vår tur). Sen hade hon bla ett babygym, bärsele och en babysitter som hon inte hunnit lägga upp på blocket ännu, så vi köpte babysittern =)  för 100 kr! Så vi fick saker för fler tusen för 300 kr!

Sen blev det Babyland där jag sett en hårdlift jag ville ha, den passade utmärkt till vagnen, så den köpte vi, med en liten madrss, som har ylle på, eller hur man ska beskriva, men den va helt underbar!

Sen kom vi hem o fixade brunch, stekt ägg med bacon och rostat bröd.

Nu är jag helt slut, skruttan puffar lite ibland =) mysigt, nej men nu blir det middagstupplur :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0