Maxi + mat

Sov jättebra inatt!

Vaknade runt 10 imorse gick upp och åt pannkakor =) yum! Sen vid 13 gick jag till Berit och fikade och kela med katter! Älskar hennes katter, ska kidnappa allihopa, de kan bo under min säng eller nåt ;)

Skrutt fick en jättefin tröja och jättefina jeans av Berit =)



Tycker de är sååå söta! Ibland vill jag också vara barn! För alla kläder är ju så snygga nu!

Sen igår va jag ju på Ikea och handla skötbordet; ska fixa det lite själv, med lite tyg och så =)


Sen har Totte och jag vart och storhandlat, Yay hatar att göra det, speciellt på löningsfredagar, haha.

Så ikväll blir det mys, ska äta med Anette och Matte, får se vart =) Är jättesugen på pizza hut, och öl! Jag är übersugen på pizza och öl! Haha helt sjukt men så är det.

Vi hörs, hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag =)


Kommentarer
Marie (Nellie´s mamma)

haha okej :p

jag hade en som hette Lisa där hon va helt underbar, fråga om du får byta då ? dom bryr siginte om sånt säg att du inte riktigt trivs :)

kan ta det en annan dag :D

kram

2009-01-23 @ 21:46:01
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Kicki

Hejsan! Va duktig du är som pysslar o donar inför din kära Elsa kommer. Hon kommer o känna sig jätte välkommen! Kram o sköt om dej.

2009-01-24 @ 11:23:36
URL: http://www.kilden.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0