Foglossning =(

Ledig dag, fu fan va skönt. Klarade av gårdagen, det va lugnt i början men sen kom all disk på en gång, och då blir man småstressad, men jag försökte verkligen ta det lugnt.
Kom hem vid 23, Totte mötte mig vid tåget. Han hade vart jätteduktig hela dagen! Åkt runt och flängt och handlat grejjer, satt upp skötbordet =) Så nu är det klart! Nu är det bara skrutt kvar ungefär... Men det får vänta ett tag till!
Har börjat bli ljuskänslig, jättejobbigt! Känns som ögonen vill dra ihop sig och det svider! Suck, men jag har tur ändå, lagom stor mage, så jag får sova ordentligt på nätterna. Lagom lugn Skrutt som är snäll! haha, ja hon kommer nog bli lugn(hoppas jag) eftersom hon är ganska lugnt i magen =)

Idag blir det o ta det lugnt, fick sån hemsk foglossning efter jobbet igår, men en varm dusch hjälpte lite =), Sen måste jag städa till birdies =) måste ta bort Lucys ägg, haha, dum fågel som lägger obefruktade ägg och sen ligger på de =) Men äggen är såååå småå, måste ta kort och lägga upp! Men de ska iaf få ren bur och lite prat, sen när Totte kommer, ska vi till Eko, de hade visst REA där på barnkläder, kanske blir en tripp till Coop också och titta =) Berit hittar ju så fina kläder där!


Kommentarer
Anonym

hur kan en fågel lägga ägg om den inte blivit befruktad? :O e inte så haj på birds haha



föresten använder du stödbälte nu när du har foglossning?

2009-01-30 @ 13:33:56
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0