090104

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva längre i min blogg, tycker den bröjar bli tråkig från en läsares håll, skriver bara om mig, vet liksom inte hur jag ska få ner mina tankar på tangentborddet. Det tar liksom stopp så fort jag sätter mig framför datan, men innan kan jag sitta och göra manus.

Just nu tillbringar jag alla mina tankar till Skruttis, som lever sitt liv i min mage, märkte stor skillnad nu när jag va sjuk, blev jätteorolig ett tag, men nu är hon pigg igen =)

Sen tänker jag massa på Tim, otroligt stark kille som jag skulle vilja ge ett mirakel till, eller till hela hans familj! Ingen ska behöva gå igenom det de genomgår nu. De är starka och de finns nästan hela tiden i mina tankar.

Det 3e som finns i mina tankar är min familj, jag tycker det är jobbigt att veta att de mår som de mår och att jag inte kan göra nåt åt det. Jag skulle vilja ha miljoner och hjälpa alla, men hur ska det gå till?


Jag saknar också att umgås med folk, jag vet att jag vart sjuk, men jag saknar fikastunder, pratstunder, kolla i affärer med folk. Vad har hänt egentligen?
Jag vet att folk växer ifrån varandra, och jag tycker det är jättejobbigt att veta att vi förändras, att vi bli vuxnare och kommer tappa kontakten. Jag längtar tillbaka till när vi va små.

Nej men vi får se om jag tar en paus från bloggen och börjar skriva vanlig istället, känner att jag inte kan skriva vad jag vill och känner 100%-igt. Och det borde man kunna på sin blogg tycker jag. Jag orkar inte tjaffsa eller nåt.

Vi hörs

Tudelooo




Kommentarer
Stefan Johansson

Fika någon dag i vecka med pappsen om du har lust och tid

2009-01-05 @ 02:41:49
Kicki

Den är absolut inte tråkig! Tycker den är bra och du ska skriva vad du vill. Sen kan det vara kul sen när Skruttan kommer, fast då får du kanske så mycket att göra så du inte hinner skriva. Ta den dag i taget nu o försöka må så bra du kan som gravid kvinna. Kram

2009-01-05 @ 12:18:51
URL: http://www.kilden.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0