Torr

Snart sätter jag mig vid fönstret och ber till högre krafter att få sova! Jag vill bara kunna lägga mig ner och blunda, och sen om flera timmar vakna upp igen och bara vara pigg. Men nej, det kommer inte hända.
Är helt torr i halsen, så efter ett tag börjar det klia och jag måste hosta, och där finns det massa slem!?

Totte ligger och sover och jag får så dåligt samvete av att ligga där och hosta och hålla honom vaken, det är ju bättre att han är pigg imorgon och kan ta hand om mig ;)

Aja om nån vill kan ju den personen gärna ge mig råd om hur man blir av med muntorrhet!


God morgon!


Kommentarer
Boel

Det finns på apoteket små tabeller som man kan suga på, kolla med BVC om det är ok. Dom är lite som godis och jag tror helt ofarliga. Vet att Rune åt dom när han var så torr i munnen.

Kram

2009-01-19 @ 08:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0