Sova!

Inatt fick jag nästan känna mig som en prinsessa! Fick sova iaf ca 7 timmar eller mer, höll inte räkningen. Men det va så skönt att vakna först halv 4 imorse och sovit 3 timmar i sträck utan att vakna, sen somna jag om, vet inte när men vakna igen vid 10. Det va rena drömmen.
Febern har gått ner till 36, så jag räknar mig själv som feberfri nu =)

Sen blev det en tur till Ikea, köpte ett skötbord, det blev ett litet men praktiskt. Sen gick vi runt och kollade lite, visade sängen vi ska köpa sen till Skrutt.

Sen kom jag hem och va helt död! Men jag kunde inte somna, så det blir väl snart, hoppas jag, är helt täppt i näsan och det gör ju allt svårare. Kan inte andas =(

Men men... ska glo tv



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0