Sega FK!

Har börjat drömma mer om Skrutt den senaste tiden, jättemysigt att just drömma men inte när man vaknar =/ det är jättejobbigt, för man längtar bara mer och mer!

Eftersom skruttan har vart så pigg de här dagarna så har jag vant mig med sparkar men idag har hon vart lugn och då blir jag helt crazy och börjar oroa mig! Fast jag har känt trötta puffar så oroar jag mig. Men när jag tog ett bad så livade hon upp sig och sparkade och puffade så vattnet rörde sig =)

Väntar på papprerna från FK, en månad sen de fick de! Helt sjukt! Har bestämt att jag ska ta ut 20 dagar per månad + ta Tottes dagar jag får av honom, tror det är 180 st, Vi vinner på att jag är hemma mer, sen i Augusti kommer jag nog att börja jobba exta på jobbet, kanske 1-2 ggr per vecka, bara för att få lite extra, har inte bestämt mig än, men det känns bra.

Börjar jobba på Lördag efter 1 månads ledighet, har blivit alldeles slapp! Usch! Jag längtar massa, men oroar mig över hur min kropp kommer reagera efter en månads sängliggande typ =P
Ja, det märker vi egentligen.

Nej men nu får min man komma hem så jag kan pussa på honom!


Tudeloo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0