Pain....

Att man kan bli så stressad va en sån liten sak, jag förstår inte varför jag ska reagera som jag gör ibland. Detär jobbigt, både för mig o Totte.
Men just nu är det så himla mycket att tänka på samtidigt, måste hålla alla tankar i huvudet samtidigt, dte är som att jonglera med 199 bollar.

Men igår så tog vi det bara lugnt, la oss i sängen och tittade på Tre Kronor avsnitt, är fortfarande på säsong 1, så vi är nog klara vid jul eller nåt sånt =) Men det va mys att bara ligga där och känna Skrutt röra på sig och bara ta det lugnt.

Ikväll jobbar Totte kväll, saknar han redan massa! han åkte typ för 1 timme sen haha. Men mamma och pappa ska komma förbi o käka middag =) mysigt det med.


Tudeloo


Kommentarer
Erika

Vart köpte du tre kronor någonstans? :)

2009-01-21 @ 20:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0