Myskväll..

Vi skulle egentligen åkt till Farsta idag till P och Anna, men Anna va sjuk så det blev myskväll med taco framför tv:n. Vi tig det lugnt, hade velat åka ut till landet egentligen men jag har haft sån migrän hela dagen, men äntligen nu börjar den gå över.

Men vi har tittat på tv, ätit och så gjorde Totte drinkar, alkoholfria till mig självklart ;)

Skruttan har vart igång hela kvällen och puffat, varit jättemysigt, längtar tills ikväll då jag får ligga i sängen o känna puffarna =) Men det jobbiga är att jag inte kan ligga på rygg längre utan att bli yr och jag som brukar somna på rygg =/ så det blir jobbigt, för om jag somnar på sidan vaknar jag på rygg och blir yr =/, så nu måste jag börja bygga upp med kuddar så jag slipper att bli yr.

Imorgon ska jag träffa Jennifer i farsta sen hem och tvätta, vi ska tvätta alla barnkläder vi har + våra =)

Men men tillbaka till tv:n

(99)

Tudeloo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0