jobb

Dagarna går så jäkla fort nuförtiden. Känns som man inte hinner med, eller ja det beror på att jag ligger i sängen fram tills 1 haha. Jag orkar liksom inte kliva upp! Sängen är jättemysig, allt är liksom perfekt, till och med kuddarna! Varför ska man gå upp då?!
Ja idag ska jag jobba igen, får sällskap hem av mamma =) Sen imorgon är jag ledig, skönt, ska ställa upp skötbordet då och se vad man kan göra åt det ;) Sen ska jag nog ta en tripp till centrum, får se hur mycket jag orkar och vill =O

Skrutt är rör sig som vanligt =) det är mysigt! Älskar verkligen att ligga i sängen och känna puffar och sparkar! Skulle kunna göra det hela tiden om det gick!
11½ v kvar tills hon är beräkad =) det är inte så långt kvar egentligen! och det är helt sjukt! 9 månader är en lång tid men ändå inte....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0