Första jobbdag

Allt gick jättebra igår! Det va 37 gäster och vi va 3 st som jobbade, det va runda bord så de slapp vi bära bort, sen så skulle det va fest idag så vi slapp ställa upp matsalen igen, gissa om jag va lycklig!

Under kvällen måste jag har sträckt någon muskel i låret fick så ont att jag knappt kunde gå, men jag klarade mig, jag bet ihop =)
Slutade vid 23:30, Pappa kom och hämtade mig, kom hem o la mig på en gång men hade alldeles för ont för att somna =/  Så jag gick upp ett tag, sen blev det att sätta mig i den nya fotöljen i sovrummet, men kunde inte somna där heller, ville ligga brevid Totte. hmmm...

Ja men till slut somna jag och har vaknat några gånger inatt.

Idag ska jag lägga min ansökan om havandeskapspenning på brevlådan, ändrade datum till 20 februari. Kan egentligen söka om att få tidigare men 20onde blir nog bra. hoppas de hinner handlägga, men det är mitt fel om de inte hinner, va seg att skicka in, men idag blir det! Kände att efter inatt klarar jag nog inte av att jobba så mkt mer =/
Måste tänka på mig själv o Skrutt, så att vi mår bra.

Så snart blir det fika i centrum med Mamma, jättekul =) Totte jobbar, längtar efter honom


Tudeloo



Kommentarer
Emelie

Hej :) Vad roligt att du läsen min blogg ;P Grattis till lilltjejen (det är en tjej va?) i magen :)

2009-01-18 @ 20:09:12
URL: http://mliieidamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0