Förlossning

Jag ska hålla tyst om att jag har det bra med att Skrutt är lugn, för igår skrämde hon livet ur både mig och Totte, hon hade vart lugn hela dage, inget mkt puffande som hon brukar och på kvällen va der inget typ, så vi ringde in till förlossningen och fick komma in, där gjorde de CTG. så vi fick höra hjärtljuden i ca 20-30 minuter, först hitta hon de inte, men sen så, då började jag nästan böla! Men vi låg där och lyssna och jag höll på kissa på mig. Då under tiden började hon sparka och böka... Åh blev galen på henne! Sen fick jag se lite av henne när läkarn kom och gjorde UL, men bara lite, hon ville kolla så jag hade rätt mängd vatten, vilket jag hade.

Kom hem vid halv 1 och somna nästan på en gång.


Idag har jag jobbat och imorgon är jag LEDIG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0