feber

Om 20 minuter kommer min man innanför ytterdörren, då ska jag krama och pussa på honom!  Det känns som jag inte har träffat honom på år och dagar! Men ändå va det typ 10 timmar sen =P

Mamma kom förbi förrut med massa gott, sias chokladglass som jag min nya cravring, sen honung till théet, alvedon och en termometer, hade 38.5 i feber, och jag som brukar ligga på 35,5 ungefär.. så det va ju feber. Näsan rinner lika mycket, och halsen blir inte ett dugg bättre av hostmedicinen, har tagit 3 supar nu och det känns varken bättre eller sämre...  + att jag får spykänslor varje gång jag ska ta den, fast den smakar lakris. hm......

Tog ett bad senare, det va helt underbart skönt, tyckte både jag o Skrutt, för hon böka runt där inne.


Togtempen igen och 37,5, så det blir alvedon om 2 timmar igen...



Kommentarer
Anonym

hihi fått design hjälp? :P

2009-01-21 @ 11:09:41
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0