BM och FK

Jag förstår varför folk tycker det där med föräldrapenning är svårt! När till och med de anställda på Försäkringskassan inte kan förklara det där med SGI och hur man räknar ut, så hur ska vi som inte arbetar med det fatta?!
Va på kurs idag om föräldrapenning, det enda jag fatta var de 10 pappadagarna!

Men innan det va vi hos Barnmorskan, börjar tycka mindre om henne, suck hon har ingen som helst koll på mig, är alltid sen, oftast 15 minuter. Sen tar hon upp samma saker varje gång tycker jag... hm..
Men hb:t va på 127 så hon tyckte jag skulle börja med järntabletter varannan dag, sen så sf-måttet 27 cm, och så hade jag gått upp nästan 2 kg sen senaste besöket, trodde det va mer, men det är skönt att slippa gå upp för mycket. Har gått upp 5 kg ungefär sen inskrivningen och det hade nog vart mindre om jag inte gottat i mig efterrätter på jobbet och godis ibland ;)

Börjar bli sjuk igen, suck =/ orkar inte, så vi får se hur det blir med jobb närmaste tiden, jobbar inte så mycket som tur är, men jag är ändå orolig.
Det blev jobb imorgon, tycker mina chefer är lite roliga :P men jobbar själv, och så kanske Totte kan hämta mig efter, för han jobbar kväll =)

Men men nu ska jag gå och pussa på min man för han är så underbar och står ut med mig!

Tudelooo


Kommentarer
carro

Hej, hehe ok så du har oxå drömt det.. Har heller inte så stor koll på föräldrapenningen, har fått hem papper om det så chefen måste fylla i en massa i veckan, Skönt att ha det gjort. För om en månad så slutar jag jobba. Ha det så gott.

2009-01-20 @ 09:00:51
URL: http://jeplin.blogg.se/
Marie (Nellie´s mamma)

hallå hallå



vart går du på MVC ? och vem har du ?

kram

2009-01-23 @ 15:23:22
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Emelie

Hej. Jag har 115 i HB och äter 2 järntabletter om dagen. trodde 127 var SKIT bra :P hehe.. Jag har gått upp 11 kilo sen inskrivningsmötet ´;P

2009-01-30 @ 15:18:38
URL: http://mliieidamarie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0