barnvagnar

Va mycket barnvagnar det va i centrum! Det va ungefär fullt! Vart man än gick så va det par eller mammor med barnvagnar, får inte det en att längta ännu mer?! JO! Hittade en liten gullig body till Skrutt, sen köte jag en ny vas och ljushållare till köket =) Sen blev det faktiskt 1 tjocktröja, eller vad man ska kalla det det + 2 st ansiktsmasker till mig innan jag gick in till sabis och handla inför middagen. Sen hem och fixa 2 st formbröd med rödbetssallad och köttbullar och så fixade jag tzatsiki tills ikväll, får se vad vi ska ha till kötet =P

Men men ikväll blir det bara mys tror jag, om inte P hör av sig.


Kommentarer
Anonym

okej säger bara såhär det är värt det jag köpte ett det kosta 300kr det är skit bra det hjälte verkligen men om du tycker du kan fixa d på ngt annat sätt så ere ju bra :)

2009-01-30 @ 14:57:59
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0