090107

Sitter i kö till FK, suck 30 minuters kötid och de är mellan 80-90 handläggare. De får man höra varje gång de säger vilken plats jag har. Jättejobbigt. fast det är jobbigare att höra musik tycker jag och sen inte veta vilken plats man har. hm.

Har drömt jättekonstiga drömmar inatt, helt sjuka, vaknade en gång och trodde det va sant. Jag drömde att Totte va kriminell och skulle åka utomlandsmed en väka full med pengar. Sen en annan dröm, så gav han mig en mobil för typ 2000 kr. De andra va så hemska att jag inte ens vill berätta :(

Men nu har jag äntligen börjat kolla lite på saker, så ikväll när Totte kommer hem så ska vi lägga oss i sängen och titta på saker vi vill ha. Känns som man kommer behöva massa!

Det jag vill ha, sen får vi se vad Totte tycker =);
Spjällsäng: Hensvik, Ikea
Madrass: Sultan blunga, Ikea
Kudde: Len, Ikea
Madrasskydd: Len, Ikea
Täcke: Len, Ikea
Spjällskydd: kompisar, Ikea
Sänghimmel: fabler, Ikea
Påslakan * 3 kanske haha :P
Skötbädd: Gullunge, Ikea
babygym: Leka, Ikea
Vägglampa: Smila stjärna, Ikea

Det jag inte hittat än är skötbord, vill ha ett man kan sätta upp på väggen. De har ett på www.Babyland.se, men det kostar 1800 kr! Det billigaste är 1200 och det är inte ens snyggt =/ 

Sen vill jag ha en babysitter =) men inte hittat den som passar.

Är det något mer än det man behöver för att sköta en bebis?

Kläder självklart har vi kvar, sen får man ju ta det som behövs när det behövs, så som matstol mm.

Men vi får se hur det går ikväll..

Tudeloo


Kommentarer
Carro

Ett babysele kan ju vara bra så småningom... Skönt om man inte vill släpa med vagnen när man bara ska till mataffären 5 minuter!

2009-01-07 @ 14:18:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0