090101

Första inlägget på det nya året, jag är varken bakis eller full, men jah känner mig jäkligt bakis. Somnade 5 imorse, vi hade jättetrevligt, tills ungefär 3, sen fick jag jätteont i halsen o vi hade ingen alvedon hemma, så jag gick o satte mig o försökte sova, men det gick verkligen inte! Sen när alla hade gått runt halv 5, så kom Totte o vi somna nästan på en gång, det va jätteskönt! Sen har jag vaknat o gått på toa några gånger o sen kunnat somna om, jätteskönt!

Man ser inte att det ha varit fest här, Totte har varit jätteduktig på att plocka o diska. Han är helt enkelt bäst.
Vi åt jättegod mat; snittar till förrätt, potatisgratäng o ugnsbakad fläskfile med grekisk sallad till varmrätt och en jättegod chokladkaka till efterrätt med glass o bär o den har vi halva kvar i kylen, så gissa vad vi ska leva på idag ;)

Annars ska vi bara ta det lugnt idag, för det har Totte lovat mig hundra gåner igår! =)

Ja, vad förväntar jag mig av detta år, jo ett helt underbart år. Vi ska få våran Skruttan, vilket jag längtar efter massa =) Sen bara mysa o umgås.

Tudeloo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0