VC

Jag vill inte gå upp! Sängen är så där mysig, men tom. Men jag vill inte gå upp. Ska ner till vårdcentralen och få min sjukintyg till jobbet. Min migrän är borta, jätteskönt! Sov nästan hela natten, vaknade kanske 1 gång, jag minns direkt inte =/ Men det va skönt att få sova lugnt.

FK ringde igår, har fixat 17 miljoner papper som jag ska skicka till de, men nu verkar det inte behövas. Så flera veckor av oro i onödan, TACK! Ska skicka in ett papper idag om omplacering.

Ikväll drar jag och Totte till Farsta till P och Anna. Vi ska träffa Hanni där, en sista gång på länge =P han ska iväg på nån resa utomlands, har inte fattat vart bara. Men det ska bli kul, att få träffa folk! =)

Nej men måste fixa mig, ska gå om en kvart. Skriver mer senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0