halka + globen

Ja, det va nästan så att jag fick vara hemma från fikat idag, skulle gå till tåget och halkar på en isfläk precis utanför porten, ringer Totte som är hemma som tur är och han m0ter mig i porten och tröstar mig för tårarna bara rann! Slog i svanskotan och lite i bakhuvudet bara. Gick upp till lägenheten och andades ut lite, sen så körde Totte mig till Globen, och jag är jätteglad att han övertalade mig att åka för jag hade jättetrevligt! Vi va 4 st som möttes med magarna i vädret vid Polarn o Pyret, sen gick vi o fika =)
Det blev en apelsinjucie med moccaruta. Där satt vi till typ 3-halv 4, sen blev det att gå runt lite och kollade vilket slutade i 2 st små mössor från H&M, jättesöta och små!



Vann också ett bud på tradera idag, ett jättesött set med tröja och byxor, bara för 33 kr! =) Blev helt förälskad i det! Sen har jag budat på 2  saker till så jag hoppas jag får det =)

Imorgon ska vi tvätta sen ska jag iväg till jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0