Dröm

Drömde om skrutt inatt, fast drömmen va helt sjuk!

Drömde att jag, Totte + några andra va utomlands på en ö och vi skulle åka hem, men för att komma till flygplatsen va man tvungen att åka båt över havet till fastön. Jag börja få värkar och Totte va tvungen att åka hem, men jag vågade inte åka över havet pga storm så jag bestämde mig för att föda på ön på ett litet sjukhus. Själva förlossningen drömde jag inte om, utan jag gick i på sjukhuset och sen ut. Det första jag tänkte på när jag gick från sjukhuset utan mitt barn va; undra om jag kommer blöda mkt? Sen gick jag runt och sa till alla att jag fött och alla undra vart är barnet, haha det hade jag glömt på sjukhuset. Gick tillbaka dit och sköterskan undra om jag ville veta vad det va för kön och jag sa det är en tjej, vi har kollat 2 gånger på UL, så svara hon; Nej det är en kille! Och jag blev jätteförvånad. Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0