Mysdag

Idag har vi bara haft en mysdag =) Har inte vart så pepp de senaste dagarna, det har hänt ganska mkt + att jag känner mig så himla ensam, börjar oroa mig för vad jag ska göra efter den 19 februari... det kommer vara min sista jobbdag, vilket kommer vara jättejobbigt! Men jag känner att jag klarar inte av att jobba så mycket längre, stressigt och mycket att tänka på ibland och min hjärna hänger inte med oftast =P Sen är det ju allt det fysiska. Men jag har 6 gånger kvar att jobba.

Jag är jätteorolig att jag kommer bli sittandes hemma och bara glo. Jag kommer liksom dö! Känner att jag måste lära känna nya människor! Så på tisdag ska jag på fika med några tjejer från Globen/Årsta, Jag ska gå på den, annars får Totte tvinga mig! =) Men innan det ska jag till BM, får se om Totte kan följa med, om han fortfarande är sjuk så ska han inte det, och jag vill helst inte gå själv =/ nån som vill följa med??

I veckan ska jag jobba iaf ons, tors och lördag.

70 dagar kvar till beräknad förlossning


Kommentarer
Berit

Jag finns nära tills hands om du behöver hjälp eller sällskap, så hör bara av dig :-) Kram Berit

2009-02-09 @ 11:13:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0