MVC

Träffade min BM igen idag, Totte följde med, som tur va, haha. Men det gick jättebra =) Hade gått u pp 1.5 kg sen förra besöket, så jag har sammanlagt gått upp typ 7 kg tror jag =) Sen så stack hon mig i fingret och mätte blodsocker som låg på 4.2 och hb 114, så nu blir det bluesaft, klarar inte av niferexen =/ Min blodtryck låg på 100/70, så det va helt normalt. Sen kände hon på magen och Skrutt låg med huvudet neråt och hon kunde till o med känna huvudet, läskigt! Sf-måttet va på 30 =) så magen växer iaf som den ska.

Ska tillbaka om 2 veckor igen på koll + att vi bestämde vilket datum vi ska på förlossningskurs; 9/3. Nu börjar allt bli verkligt, ganska läskigt tycker jag, haha.

Men men snart ska jag iväg till globen och tjattra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0