Lugn dag

Idag har det inte hänt så mkt, har bakat en sockerkaka dammsugit lite, funderar på dra igång en storstädning, ja vi får se helt enkelt om jag får lust =) Berit kom hit och fikade. Passade på att fråga om hon ville blir Elsas andra gudmor, självklart =)

Sen har jag bara tagit det lugnt, släppte ut fåglarna i vardagsrummet, eftersom en viss herre skrek som fan! Men hur mycket hjälper det?! Inget egentligen, han sätter sig bara på gardinstängen och skriker. Man blir helt galen på honom, vet inte vad jag ska hitta på så han blir nöjd. Han är ju helt underbar när han pratar men sen helt plötsligt blir han helt galen och bara skriker, det låter som panikskrik, jättejobbigt!

Elsa bökar och stökar som vanligt, riktigt mysigt! Längtar tills hon kommer. Håller på funderar på vilket sjukhus det blir, vill ju komma till ett ställe där Totte kan stanna över, klarar inte en natt utan honom... speciellt om jag har fött ett barn! Så det måste jag kolla upp. Sen måste jag fixa mitt förlossningsbrev + packa BB väska. Vet iaf vad jag ska packa ner till henne, bara mig kvar, funderar på att köpa nya mysdress att ta med mig =) Ja vi får se.


Kommentarer
Madde

Hehe ja men eller hur. :P

Jag vet inte hur jag skulle reagera för att jag skulle ha blivit så förvånad men sen skulle jag nog tycka att det var dåligt av honom att göra det just på alla hjärtans dag. haha. :P



Åhh har ni bestämt att det blir Elsa? :D

2009-02-15 @ 18:45:23
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Madde

Fint. :D Min gammla jobbarkompis dotter heter också Elsa. :D

Våran lilla tös ska heta Julia. :)

Har ni tänkt något på mellannamn ännu?

kram.

2009-02-15 @ 21:20:21
URL: http://vhdbrud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0