Kryssning!

Kryssningen var helt underbar! Hade jättemysigt trots att jag va helt nykter =)

Hade verkligen gjort allt för att få en sån speciell kväll med Totte som möjligt, köpt ny klänning, klippt mig. Så jag kände mig verkligen vacker med magen i vädret =P Vi åt buffé som Totte bjöd på, sen så satt vi i baren och Totte frågade nästan hela tiden om jag ville ha nåt att dricka, men det blev 2 st alkoholfria drinkar, jättegoda!

Sen vid halv 2 gick jag och la mig, va så trött, men när jag väl kom till hytten, som Totte följde mig till =) så blev jag pigg, men gick ändå och la mig, så där låg jag tills Totte kom vid 3-halv 4 pga ont i magen efter Niferexen, Skrutt som sträckte på sig och obekväm säng. Sen kunde jag inte sova för Totte sov över mig, måste ligga bredvid honom, så jag somnanog runt 4-5. Sen vakna jag jätteofta och va tvungen att byta sida och gå på toa.

Av alla som var med, så mådde nog jag och Tottes mamma sämst idag =( Jag var jättetrött pga för lite sömn och Anett pga eget bevåg =P

Till lunch blev det buffe igen, Totte bjöd =)

Älskar honom så otroligt, han får mig att känna mig som världens vackraste människa. Jag är så himla lycklig att få leva mitt liv med honom och att han vill vara med mig.
Vet inte hur jag ska somna utan honom inatt =( han är på herrkväll i stan, och kommer nog hem sent inatt.

BLÄ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0