katter!

Vart hemma i Vh idag, eftersom Totte jobbade så tänkte jag hälsa på mina katter =) Saknar de massa!

Mamma kom och hämtade mig vid halv 1, så då åkte vi hem dit o fika, jag fick träffa brorsans nya tjej, och sen gick min tid åt till att umgås med sötisarna, tror att jag träffa de senast för 2 månader sen typ! Gahh! Har verkligen saknat deras små egentheter, haha.

Sen blev det middag, lax, yum!

Ikväll ska Totte och jag bara mysa, ja som vi brukar göra när vi är hemma!  =) Inget speciellt faktiskt, tycker alla hjärtans dag är så överdrivet egentligen...Så Totte och jag köper inget till varandra.

Nej men nu ska jag gå och pussa lite på min man, kanske nypa honom lite i bröstvårtorna =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0