Tråkdag!

Fy fan vad dagen har gått sakta idag! Jag riktigt hatar det, sen blir ju inte saker lättare när Elsa är gnällig en hel dag.
Skulle egentligen gymmat idag, men Jessicakunde inte komma samt jag har jätte onti vänster arm =/ och eftersom vi skulle köra pilates och cirkelträning, där man använder både armar och ben, ville jag inte riskera att få ondare, med tanke på att jag jobbar 3 dagar i sträck och kan verkligen inte sjukskriva mig samma dag =/

Det är redan 1a december, snart blir min prinsessa 8 månader! Hon är så underbar när hon inte är grinig, skrattar och pratar hela tiden!
Hon har fört med sig så mycket lycka!
Varje gång jag står utanför Försäkringkassan kan jag fortfarande känna samma lycka jag och Totte kände, när vi berätta för Elsas farmor att vi vänta barn. Jag kan fortfarande känna den lycka hon kände!

Men aldrig kunde jag veta att hon kom med sån stor lycka för så många!
Hon är min ögonsten och jag skulle aldirg vilja byta ut henne mot något!

Nejmen nu ska jag släcka ljusen, tände 2 st(skulle vart 3) för cancer ikväll.. =)

Sov gott, för det ska jag försöka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0