Torsdag

Nu har torsdagen gått och jag känner faktiskt av träningvärk i låren :)

Idag har vi faktiskt hunnit massor, på morgonen gick vi snabbt förbi Berit och gav katterna frukost, sen vidare till FT där jag tog en smörgås med Maria, Gisela och Richard. Det kom en ny mamma så hon följde med mig till Centrum där vi träffaed Tiina med Nea =) Vi gick vidare till Babyland och checka lite och sedan tillbaka till Centrum där vi åt lunch.
Sen gick jag förbi Eskilskyrkan där de har öppna förskola, provade det och det va helt OK. Kommer fortsätta där nästa år =) Så på måndag blev vi bjudna på luciatåg kl 9 på morgonen. ;)

Efter det va vi tvugna att springa till Handen terminalen för att prata med tandhygenisten, gick jättebra och jag beställde en tid, så 9 feb nästa år ska jag dit.. Haha!

Nu ikväll har vi slagit in paket till alla.. gissa vem som har vart snällast iår?! ;)

Nej men nu blir det sova, ska uppt idigt imorrn, Totte har tagit ledig hela dagen och ska vara hemma med Elsa medans jag jobbar en heldag! Sen är det bara 2 dagar kvar, sen JULLEDIG!





Kommentarer
maria

Hej!

Jag gissar på att Elsa vart snällast.

Vad mycket paket..

Va gullig du var mot den nya tjejen idag, gulle dig

kram Maria,

2009-12-10 @ 22:09:34
Mormor

Självklart är väl julklapparna till mig. ha ha

Nej självklart finns det en lite flicka med stora vackra ögon och alltid ett leende på läpparna när man tittar upp som varit snällast av oss alla.

Det skall bli så kul att hitta på saker.

Hoppas att allt gått bra under fredagen



kramiz

2009-12-11 @ 19:31:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0