Helgen

Måndag och ny vecka.. bara 3 dagar kvar till julafton och jag är inte ens klar än. Stressad? Nej, faktiskt inte, för jag kan ändå inte göra något åt det förän imorgon eller på onsdag då jag får pengar då.

Helgen har vart underbar! I lördags var det fullt upp, först Nynäshamn och firade Elsas syssling som fyllde 4 år, sen hem i snön, vilket inte va kul! För att fixa oss och åka vidare till glöggmys i Årsta. Mamma och pappa va barnvakt =)
Där va det jättekul! Det va skönt att träffa barnfria människor, för en gångs skulle, för det blev inte ika mycket barnprat och ibland är det faktiskt skönt! Jag fick i mig en helt flaska vin! Men blev faktiskt inte så full eller bakis som jag trodde jag skulle bli, bara lite seg. Så vi tillbringade dagen framför tvn Elsa och jag eftersom Totte jobbade på söndagen.
Elsa och jag åt både lunch och middag tillsamman, och Elsa va hur duktig som helst att äta hammagjord mat! =)

På kvällen kom Jennifer och Tedh hit, vi satt och snacka och titta på tv och mös med Elsa. Vid 19:30 kom Totte hem med Cola, så vi hade lite Söndagsmys till Wallander sen när J och T hade åkt.

Nu är Totte ledig i 2 veckor, Jättemys och jag fick sovmorgon idag till 11 :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0