Helgen samt sångstund...

Lördagen var nog en av de bästa! Hade såååå roligt men blev nog en aning för full ;)

Dagen började med att vi åkte till landet och hämtade busfröt. Hon hade vart jätteduktig hos sin farmor, sovit hela natten.. Varför kan hon inte göra det hemma?!
Sen åkte vi hem, jag fixade mig och fick skjuss till Jessica, där hon blev sminkad, fick också lite extra smink..
Så åkte vi in mot söder där vi åt grekiskt på en jätteliten restaurang... Sen drog vi vidare till Club Metro, och på vägen möter vi på självaste Idol Erik och Calle.. wooow! Nej men egentligen va det inte så stoort, men hey! Är man fyllefjortis så är man.. ;)

Vi, rättare sagt jag, festade rätt hårt, vilket jag ångrar.. haha.. men ibland behövs det kanske?
Tog en taxi hem, och kom hem och somnade på en gång, mellan 3-halv 4.
Vaknade 10 minuter innan jag skulle upp.. och va faktiskt pigg, eller småseg och lite ont i huvudet och nu idag, när jag tänker efter, så va jag nog fortfarande full!!
Kan säga att jobba bakis är ingen hit.. Spydde 2 gånger! PÅ JOBBET! haha.. Första och sista gången bakis på jobbet...


Idag fick både jag och Elsa sovmorgon, vi vakna kl 10! Jätteskönt så vi klädde på oss och gick till sångstunden i Valla, och efter det blev det prat och kaffe.. yum..!


Kom faktiskt på idag hur mycket jag saknar min gravidmage! Jag längtar efter sparkarna och myset... Jag älskade min gravida kropp! Jag tyckte jag va snygg! Haha..

Nej men nu ska jag pussa lite på min favorit, kanske ge honom ett nyp i bröstvårtan ;)



Kommentarer
maria

Hej

vem vet , om du nyper tillräckligt hårt i bröstvårtan på totte kanske du blir gravid igen Ha Ha.

saknar dig

kram Maria

2009-12-07 @ 18:31:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0