Elsa 8 månader!

Idag blir min lilla prinsessa 8 månader!

Idag har vi vart FT, på deras avslutning, trevligt! =)
Sen åkte vi vidare mot Maxi där det blev storhandling...

Nä, jag har faktiskt inte så mkt mer att säga idag, förlåt om jag är tråkig, men det är en sån dag, vi har fullt upp inför julafton och nyårsafton, vi ska ha gäster och det är massa som ska fixas innan, och efter jul åker vi direkt till landet, för att ta det lugnt och bara slappa.
Ska försöka ta med mig kamera och batterieladdare, så kanske ni får några bilder att se på..


Kommentarer
Mormor

men herregud glömde jag detta igår. Illa för mormor att göra så. krama henne lite från mig.

2009-12-23 @ 10:59:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0